dimecres, 7 de novembre del 2007

La rebel·lió dels animals de George Orwell i la revolució russa


La revolució russa: una breu síntesi

Aquesta presentació en ppt us ha de servir per poder començar a entreveure les relacions que hi ha entre el llibre de George Orwell i la història del segle XX: La rebel·lió dels animals es pot entendre com una al·legoria de la revolució russa i, també, de les diverses revolucions que han sacsejat la història mundial al llarg del segle passat. La presentació és anglès, però és prou senzilla perquè tots els alumnes de 4t. la pugueu seguir fàcilment. És clar que ara podeu veure que, malgrat que es tracta d'una faula, no és pas un llibre infantil.

From: widenerd, 8 months ago





SlideShare Link

4 comentaris:

Anònim ha dit...

El llibre de "La rebel•lió del animals", a mi, al principi m'ha semblat bastant avorrit, però segons anava llegint m’introduïa més en la lectura i semblava més entretingut.

Les diferents seqüències que van passant entre les persones i els animals ens mostren la corrupció que genera el poder i també una crítica al totalitarisme.

Jo crec que encara avui dia, encara que vivim en democràcia a la vida real continuen passant algunes situacions semblants a la que se’ns mostra a la historia explicada “amb sàtira” per aquest llibre, i m’ha fet pensar sobre la realitat de la societat actual.

Anònim ha dit...

Nosé ben be per on començar.
Primer de tot vull dir que és un llibre que m'ha entussiesmat i trobo que està molt ben escrit i redactat. A mi m'agraden molt els animals i la natura i aquí hi parla molt i m'agrada molt.
També vull dir que jo ja havia llegit altres llibres d'aquest autor i del seu germà Lawrence Durrell.
M'hi he vist molt reflectida amb el Larry.

És un gran llibre.

BON NADAL !

Anònim ha dit...

La segona part de "La meva família i altres animals" m'ha semblat més interessant que no pas la primera part del llibre. Crec que gràcies al canvi sobtat de casa de la família Durrell, l'autor aconsegueix intensificar l'interès del lector envers els esdeveniments que vénen a continuació.

També m'ha agradat l'aparició de nous personatges (com en Peter, la Lougarètzia i els amics d'en Larry)perquè són extravagants i creen situacions força divertides.

Anònim ha dit...

El llibre de "la rebel·lio dels animals", a mi, pel que respecte, em va costar molt llegir-lo. És un llibre bastant extens i una mica dificil de llegir. Però en mica en mica, va anar passant la historia i cada cop hi tenia més interès. Va arribar un moment en el qual em vaig enganxar plenament.

El fet de que els animals, després de fer la revolució, es tornessin a comportar com els humans, va ser el que més em va impactar.

És un llibre molt interessant.